Lousi-Nuoret

Nitoo nuoret insinöörit yhteisöksi Lounais-Suomen alueella

Lousi-Nuoret on kaikille nuorille insinööreille ja valmistuville avoin ryhmä, joka pyrkii luomaan nuorille mielenkiintoista toimintaa insinöörien ammattikuvaa kehittäen. Lousi-Nuoret vastaa myös siitä, että Insinööriliitto ja Lousi jäsenyhdistyksineen tulevat tutuksi tuleville insinööreille jo opiskeluaikana.

Lousi-Nuoret esittelee Lounais-Suomen Insinöörit aloittaville opiskelijoille aloittavien kansioiden muodossa sekä tuo valmistuville opiskelijoille tiedon Lounais-Suomen Insinöörien toiminnasta, yhteisöstä ja jäsenyhdistyksistä. Lousi-Nuoret työryhmä koostuu Lousi ry:n jäsenyhdistyksien sekä TIO ry:n jäsenistä. Lousi-Nuorten tapahtumat ovat kaikille avoimia jäsenyhdistyksestä riippumatta.

Kiinnostuitko?

Tiimi aloitti toiminnan syksyllä 2015 tavoitteena ideoida ja koota alustavaa agendaa Lousi-Nuoret toimintaan. Alustava agenda syntyi ja toiminnan perusteet luotiin vuonna 2016. Ensimmäisen vuoden aikana Lousi-Nuoret toteutti aloittaville opiskelijoille aloittavien kansiot sekä järjestettiin asiapitoinen afterwork-tilaisuus nuorille insinööreille. Toiminnan kehittämistä jatketaan edelleen, joten tervetuloa mukaan!

Tapahtumatiedot löydät Tapahtumat-sivulta.

Yhteystiedot
Kun sinulle herää kysymyksiä tai kiinnostusta Lousi-Nuoret toimintaan, ota yhteyttä sähköpostilla lousinuoret(a)lousi.fi.

Lousi-Nuoret tiimi 2024

Tiimin vetäjä
Roosa Huttunen
lousinuoret(a)lousi.fi

Tiimin jäsenet
Haku auki...

Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan toimintaan, ota yhteyttä sähköpostitse lousinuoret(a)lousi.fi.